Seura-avustus nuorten urheilijoiden ja valmennuksen kehittämisen lahjoitusrahastosta

Lomakkeella haetaan lahjoitusrahaston seura-avustusta kaudella 2022-2023. Seura-avustusta on mahdollista hakea seuran valmentajien osaamisen kehittämiseen. Koulutukset voivat olla Hiihtoliiton tasokoulutuksia, aluejärjestöjen koulutuksia tai Suomen Valmentajat ry:n järjestämiä koulutuksia. Avustus on mahdollista saada uusien valmentajien rekrytointiin ja osaamisen kehittämiseen, toiminnan uudelleen käynnistämiseen tai laajentamiseen sekä muuhun seuran valmennusta ja ohjausta tukevaan toimintaan. Avoimesta hakemuksesta tulee löytyvä seuraavat tiedot: toimintasuunnitelma ja budjetti avustuksen käyttötarkoitukseen liittyen, seuran omavastuuosuuden määrä sekä suunniteltu avustuksen käyttöaika. HUOM. Avustusta saaneet seurat ovat velvoitettuja raportoimaan lyhyesti avustuksen käytöstä avustuksen käyttöajan jälkeen.
Seuran tai yhteyshenkilön osoite(Pakollinen)
Avustushakemuksen voit kirjoittaa joko suoraan tähän kenttään tai palauttaa sen suoraan alla olevaan tiedoston palautuslaatikkoon.
Max. tiedoston koko: 128 MB.