Valmentajakerho

Valmentajakerho tiedottaa ajankohtaisista asioista ja tarjoaa tietoa valmennuksellisiin asioihin liittyen. Tarkoituksena on jakaa tietoa ja tehostaa yhteistyötä valmentajien kesken. Maastohiihdon Valmentajakerhon jäsenenä pääset osalliseksi valmennustietoudesta, koulutuksesta ja jäseneduista.

Suksihuoltajakerho

Suksihuoltajakerho toimii Valmentajakerhon alaisuudessa ja on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille. Kerhon jäsenenä saat viimeisimmän tiedon maastohiihdon huollosta.

Valmentajakerhon webinaari 24.4.2021

Hiihdon Valmentajakerhon perinteinen kevätseminaari järjestetään kaikille avoimena ja maksuttomana webinaarina lauantaina 24.4. klo 11–15. Webinaarin teemana on kansainvälinen vaatimustaso ja ohjelmaan sisältyvät myös mm. maajoukkuevalmentajien kausianalyysit.

Katso ohjelma tästä.

Koulutukset

I-tason huoltokoulutus Vuokatissa 23.–25.4.2021

Hinta täyshoidolla 325 € ja ei-majoittuville 235 €. Kurssilla oltava vähintään 10 osallistujaa, jotta se toteutetaan. Ilmoittautuneita tiedotetaan koulutuksen mahdollisesta peruuntumisesta myös koronarajoitusten takia.

Kurssille ilmoittauduttava 18.4.2021 mennessä os. jari.nieminen@ppp.inet.fi. Ilmoitathan seuraavat tiedot: nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja majoitutko/onko oma majoitus sekä laskutusosoite, jos et ole itse maksaja.

I-tason huoltokoulutus sisältää noin kuusi tuntia teoriaa ja 14 tuntia käytäntöä. Koulutuksessa käydään läpi mm. suksien valinta eri keleille ja mittaaminen jousivaa’an avulla, uuden suksen huoltaminen, voitelu harjoituksiin ja kilpailutilanteissa, suksien testaaminen, puhdistaminen ja säilytys sekä työturvallisuus. Koulutuksessa kuulet viimeisimmät uutuudet niin voiteista kuin suksistakin. Kurssilla voidellaan omia suksia ja päästään testaamaan niitä Vuokatin maastossa/hiihtoputkessa. Koulutus on tarkoitettu aktiivihiihtäjille, seurojen/piirien henkilökohtaisille ja ryhmävoitelijoille sekä II-tason huoltokoulutukseen pyrkiville.

II-tason koulutuksesta tiedotetaan myöhemmin.

Valmentajakerho

Kerhon tavoitteena on luoda yhteistä linjaa toimintaan. Avoin ja kannustava ilmapiiri edistävät valmentajien kehittymistä ja sitä kautta urheilijoiden taso myös nousee. Voimme jokainen olla tuomassa omaa ammattitaitoamme suomalaisen hiihdon hyväksi.

Liittyminen Hiihdon Valmentajakerhoon

Maastohiihdon Valmentajakerhon jäsenenä pääset osalliseksi valmennustietoudesta, koulutuksesta ja jäseneduista. Voit liittyä Hiihdon Valmentajakerhon jäseneksi / maksaa vuosittaisen jäsenmaksun osoitteessa www.suomisport.fi.

Kirjautumalla palveluun saat käyttöösi kaikki Suomisportin palvelut. Tietosi ovat Suomisportissa turvassa ja sinun hallinnoimiasi. Suomisport-palvelu ei luovuta tietojasi kolmansille osapuolille ilman oikeusperustetta tai erillistä suostumusta. Palvelussa voit täysin itse hallita tietojesi käyttöä ja jakamista. Seloste Suomisportin henkilötietojen käsittelytoimista.

Hiihdon Valmentajakerhon säännöt

Jäsenmaksu 2020-2021
Jäsenmaksu kaudella 1.6.2020 – 31.5.2021 on 20 euroa tai Hiihto-lehden kanssa 54 euroa. Lisäksi voi valita Suomen Valmentajien jäsenyyden normaalia alhaisempaan 35 euron hintaan.

Jäsenmaksuvaihtoehdot
Valmentajakerhon jäsenmaksu 20 €
Valmentajakerhon jäsenmaksu + Hiihto-lehti 54 €
Valmentajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu 55 €
Valmentajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu + Hiihto-lehti 89 €
Valmentajakerhon ja Suksihuoltajakerhon jäsenmaksu 35 €
Valmentajakerhon ja Suksihuoltajakerhon jäsenmaksu + Hiihto-lehti 69 €
Valmentajakerhon ja Suksihuoltajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu 70 €
Valmentajakerhon ja Suksihuoltajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu + Hiihto-lehti 104 €

Jäsenedut
1. Hiihto-lehti sisältyy valinnaisena jäsenmaksuun.
2. Mobiilijäsenkortti oikeuttaa vapaaseen pääsyyn Suomen Hiihtoliiton jäsenseurojen kilpailuihin (pl. maailmancupkilpailut ja kv. arvokilpailut).
3. Osallistumisoikeus jäsenhintaan kerhon seminaareihin.
4. Kerhon jäsenille ilmainen osallistuminen kerhon järjestämiin tekniikkakoulutuksiin.
5. Suomen Valmentajien jäsenille lisäksi nämä jäsenedut.

Suomen valmentajien koulutusmateriaalit

Suomen Valmentajat ry julkaisee valmentajien käyttöön ja koulutuksensa tueksi tarkoitettuja sähköisiä koulutusmateriaaleja.

Tutustu ja tilaa tästä.

Pia Pekonen
Valmentajakerhon puheenjohtaja
pia.pekonen@olympiakomitea.fi

Suksihuoltajakerho

Suksihuoltajakerho toimii Hiihdon Valmentajakerhon alaisuudessa ja on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille. Kerhon jäsenenä saat viimeisimmän tiedon maastohiihdon huollosta. Kerho järjestää kokoontumisen kerran vuodessa yhdessä Valmentajakerhon kanssa.

Liittyminen Suksihuoltajakehoon

Voit liittyä Suksihuoltajakerhon jäseneksi / maksaa vuosittaisen jäsenmaksun osoitteessa www.suomisport.fi.

Jäsenmaksu 2020-2021
Jäsenmaksu kaudella 1.6.2020 – 31.5.2021 on 20 euroa tai Hiihto-lehden kanssa 54 euroa. Liittyessäsi sekä Suksihuoltajakerhoon että Valmentajakerhoon jäsenmaksu on 35 euroa tai Hiihto-lehden kanssa 69 euroa.

Jäsenmaksuvaihtoehdot
Suksihuoltajakerhon jäsenmaksu 20 €
Suksihuoltajakerhon jäsenmaksu + Hiihto-lehti 54 €
Suksihuoltajakerhon ja Valmentajakerhon jäsenmaksu 35 €
Suksihuoltajakerhon ja Valmentajakerhon jäsenmaksu + Hiihto-lehti 69 €
Suksihuoltajakerhon ja Valmentajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu 70 €
Suksihuoltajakerhon ja Valmentajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu + Hiihto-lehti 104 €

Jäsenedut
1. Hiihto-lehti sisältyy valinnaisena jäsenmaksuun.
    (pl. maailmancupkilpailut ja kv. arvokilpailut).
3. Osallistumisoikeus jäsenhintaan kerhon seminaareihin.

Jari Nieminen
Suksihuoltajakerhon puheenjohtaja