Latu lentoon -kiertue

Latu lentoon on yhteinen tapahtuma- ja harjoitusleirikokonaisuus koko mäkihypyn ja yhdistetyn lajiyhteisölle, junioreista maajoukkueurheilijoihin, huoltajista valmentajiin ja taustajoukoista tuomareihin.

Tapahtumakokonaisuus

Latu lentoon -tapahtumia järjestetään tänä vuonna kuusi kappaletta ja päätapahtumaa vietetään Lahdessa. Tälle sivulle päivittyvät kiertueen päivämäärät sekä tarkemmat tiedot.

Latu lentoon -kiertueen tarkoituksena on harjoitella useilla paikkakunnilla ja vahvistaa yhteistä tekemistä niin urheilijoiden kuin valmentajien kesken. Ajatus on, että leireillä on mukana niin paikallisia kuin muiden seurojen valmentajia, jotta saamme mahdollisuuden jakaa ideoita toinen toisillemme ja antaa vinkkejä päivittäiseen valmentautumiseen. Yhdessä oppiminen ja tiedon jakaminen ovat ns. pääteemoja.

Leireillä on tarkoitus myös järjestää leirikisoja jotka ovat urheilijoille varmasti erittäin mieluisia.

Kiertue 2022

6.-9.6.2022 Vuokatti – Ilmoittautuminen on auki!
1.-3.7.2022 Keski-Suomen mäkiviikko ja Latu lentoon -tapahtuma
2.-4.9.2022 Rovaniemi
16.-18.9.2022 Paimio
7.-9.10.2022 (alustava ajankohta) Lahti, Latu lentoon -päätapahtuma
+ Lumileiri, jonka ajankohta tarkentuu kesän aikana

Ilmoittautuminen

Ilmoittautumiset tapahtumiin avataan pian. Katso paikkakuntakohtaiset tiedot kiertuepaikkakuntia klikkaamalla.

Kimmo Yliriesto
puh. +358 45 2700333