LUMEN LEGENDOJA

Sankaritarinat eivät synny itsestään. Suomen Hiihtoliitto raivaa latua suomalaisen hiihtourheilun ja sen kirkkaimpien tähtien eteen, jotta hiihtolajit sykähdyttäisivät meitä nyt ja tulevaisuudessa.

PARAS LUMELLA – OSAAMISELLA MENESTYSTÄ!

Suomen Hiihtoliiton uuden strategian visiona on olla ”Paras Lumella”, mitä kohti liitto menee valittujen painopistealuiden avulla. Visiomme on, että hiihtolajit menestyvät urheilussa ja ovat median, katsojien sekä kumppaneiden kiinnostuksen kohteena. Hiihtolajit ovat haluttuja harrastuksia ja osaavien ammattilaisten toimintapaikkoja. Olemme urheilun kehityksen kärjessä ja osaaminen on ajattelumme keskiössä.

TOIMINTA-AJATUKSEMME
Tuotamme Suomen kansalle unohtumattomia elämyksiä huippu-urheilumenestyksen kautta ja olemme merkittävin kansan liikuttaja lumella.

Strategiset painopistealueet

500 lumilajiseuraa