Suksihuollon ABC – suksihuoltowebinaari suksihuollosta kiinnostuneille

Suomalainen suksihuolto on maailman huippua ja tavoitteena on jatkaa huipulla myös tulevaisuudessa. Kilpa- ja huippu-urheilussa suksihuoltajat sekä suksihuollon osaaminen ja osaamisen kehittäminen on ensiarvoisen tärkeää etenkin menestyksen kannalta. Lisäksi on tärkeää, että suksihuolto-osaaminen jalkautuu myös seuroihin sekä harrastajien pariin.

Hiihtoliiton järjestämä suksihuoltowebinaari pidetään 7.2. klo 18–19:30 Teamsissa. Webinaarissa yhdistetyn suksihuoltaja Ossi Manner ja maastohiihdon suksihuoltaja Kati Venäläinen kertovat omasta matkastaan suksihuollon huipulle sekä siitä, millaista suksihuoltajan työ todellisuudessa on. Lisäksi Anssi Pentsinen ja Teemu Lemmettylä käyvät läpi suksihuollon perusteet livelähetyksenä Espoon Oittaalta.

Ilmoita itsesi kuulolle maksuttomaan webinaariin Suomisportin kautta.

Mikäli kiinnostuit suksihuollosta, ilmoita itsesi suksihuoltokoulutukseen Vuokattiin. Tason 1 huoltokoulutus järjestetään 21.–23.4.2023 ja tason 2 huoltokoulutus 16.–19.3.2023. Tutustu tarkemmin koulutuksiin täältä. Tason 2 koulutukseen ennakkotietovaatimuksena on joko tason 1 huoltokoulutus tai sitä vastaavat taidot.