Valmentajakerho

Valmentajakerho tiedottaa ajankohtaisista asioista ja tarjoaa tietoa valmennuksellisiin asioihin liittyen. Tarkoituksena on jakaa tietoa ja tehostaa yhteistyötä valmentajien kesken. Maastohiihdon Valmentajakerhon jäsenenä pääset osalliseksi valmennustietoudesta, koulutuksesta ja jäseneduista.

Suksihuoltajakerho

Suksihuoltajakerho toimii Valmentajakerhon alaisuudessa ja on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille. Kerhon jäsenenä saat viimeisimmän tiedon maastohiihdon huollosta.

Valmentajakerho

Kerhon tavoitteena on luoda yhteistä linjaa toimintaan. Avoin ja kannustava ilmapiiri edistävät valmentajien kehittymistä ja sitä kautta urheilijoiden taso myös nousee. Voimme jokainen olla tuomassa omaa ammattitaitoamme suomalaisen hiihdon hyväksi.

Seminaarit

Valmentajakerhon seminaari 2022

Maastohiihdon valmentajakerhon kevätseminaari järjestettiin Jyväskylän Laajavuoressa 6.-7.5.2022. Perjantain seminaariohjelma oli yhteinen Seuraseminaarin kanssa ja lauantaina Valmentajakerhon omassa seminaarissa paneuduttiin suomalaisen maastohiihdon ja ampumahiihdon valmennuksen tilanteeseen.

Ohjelma pdf-tiedostona: https://hiihtoliitto.fi/wp-content/uploads/2022/03/Seminaari_valmentajakerho.pdf

Valmentajakerhon kevätwebinaari 2021

Valmentajakerhon kevätwebinaarin 24.4.2021 materiaaleihin voit tutustua materiaalipankissa.

Tekniikkaklinikat

Tässä ilmoitetaan tulevista tekniikkaklinikoista.

Liittyminen Hiihdon Valmentajakerhoon

Maastohiihdon Valmentajakerhon jäsenenä pääset osalliseksi valmennustietoudesta, koulutuksesta ja jäseneduista. Voit liittyä Hiihdon Valmentajakerhon jäseneksi / maksaa vuosittaisen jäsenmaksun osoitteessa www.suomisport.fi (valitse, että olet ostamassa lisenssiä).

Kirjautumalla palveluun saat käyttöösi kaikki Suomisportin palvelut. Tietosi ovat Suomisportissa turvassa ja sinun hallinnoimiasi. Suomisport-palvelu ei luovuta tietojasi kolmansille osapuolille ilman oikeusperustetta tai erillistä suostumusta. Palvelussa voit täysin itse hallita tietojesi käyttöä ja jakamista. Seloste Suomisportin henkilötietojen käsittelytoimista.

Hiihdon Valmentajakerhon säännöt

Jäsenmaksu 2022-2023
Jäsenmaksu kaudella 1.6.2022 – 31.5.2023 on 20 euroa tai Hiihto-lehden kanssa 59 euroa. Lisäksi voi valita Suomen Valmentajien jäsenyyden normaalia alhaisempaan 37 euron hintaan.

Jäsenmaksuvaihtoehdot
Valmentajakerhon jäsenmaksu 20 €
Valmentajakerhon jäsenmaksu + Hiihto-lehti 59 €
Valmentajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu 57 €
Valmentajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu + Hiihto-lehti 96 €
Valmentajakerhon ja Suksihuoltajakerhon jäsenmaksu 35 €
Valmentajakerhon ja Suksihuoltajakerhon jäsenmaksu + Hiihto-lehti 74 €
Valmentajakerhon ja Suksihuoltajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu 72 €
Valmentajakerhon ja Suksihuoltajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu + Hiihto-lehti 111 €

Jäsenedut
1. Hiihto-lehti sisältyy valinnaisena jäsenmaksuun.
2. Mobiilijäsenkortti* oikeuttaa vapaaseen pääsyyn Suomen Hiihtoliiton jäsenseurojen kilpailuihin (pl. maailmancupkilpailut ja kv. arvokilpailut).
3. Osallistumisoikeus jäsenhintaan kerhon seminaareihin.
4. Kerhon jäsenille ilmainen osallistuminen kerhon järjestämiin tekniikkakoulutuksiin.
5. Suomen Valmentajien jäsenille lisäksi nämä jäsenedut.

*Mobiilijäsenkortti tarkoittaa sitä, että lataat puhelimeesi Suomisport-sovelluksen, johon kirjautumalla voit näyttää maksaneesi kerhon jäsenmaksun. Maksu näkyy profiilissasi ns. lisenssinä.

Pia Pekonen
Valmentajakerhon puheenjohtaja
pia.pekonen@olympiakomitea.fi

Suksihuoltajakerho

Suksihuoltajakerho toimii Hiihdon Valmentajakerhon alaisuudessa ja on avoin kaikille asiasta kiinnostuneille. Kerhon jäsenenä saat viimeisimmän tiedon maastohiihdon huollosta. Kerho järjestää kokoontumisen kerran vuodessa yhdessä Valmentajakerhon kanssa.

Huoltokoulutukset

Suksihuoltajakerhon huoltokoulutukset löytyvät alla olevan painikkeen kautta.

Liittyminen Suksihuoltajakehoon

Voit liittyä Suksihuoltajakerhon jäseneksi / maksaa vuosittaisen jäsenmaksun osoitteessa www.suomisport.fi (valitse, että olet ostamassa lisenssiä).

Jäsenmaksu 2022-2023
Jäsenmaksu kaudella 1.6.2022 – 31.5.2023 on 20 euroa tai Hiihto-lehden kanssa 59 euroa. Liittyessäsi sekä Suksihuoltajakerhoon että Valmentajakerhoon jäsenmaksu on 35 euroa tai Hiihto-lehden kanssa 74 euroa.

Jäsenmaksuvaihtoehdot
Suksihuoltajakerhon jäsenmaksu 20 €
Suksihuoltajakerhon jäsenmaksu + Hiihto-lehti 59 €
Suksihuoltajakerhon ja Valmentajakerhon jäsenmaksu 35 €
Suksihuoltajakerhon ja Valmentajakerhon jäsenmaksu + Hiihto-lehti 74 €
Suksihuoltajakerhon ja Valmentajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu 72 €
Suksihuoltajakerhon ja Valmentajakerhon ja Suomen Valmentajien jäsenmaksu + Hiihto-lehti 111 €

Jäsenedut
1. Hiihto-lehti sisältyy valinnaisena jäsenmaksuun.
    (pl. maailmancupkilpailut ja kv. arvokilpailut).
3. Osallistumisoikeus jäsenhintaan kerhon seminaareihin.

Teemu Lemmettylä
Suksihuoltajakerhon puheenjohtaja