DHL on Suomen yhdistetyn maajoukkueen uusi pääyhteistyökumppani

DHL ja Suomen Hiihtoliitto ovat allekirjoittaneet monivuotisen yhteistyösopimuksen. Yhteistyösopimuksen myötä kansainvälisen logistiikan asiantuntija DHL aloittaa Suomen Hiihtoliiton virallisena yhteistyökumppanina sekä yhdistetyn maajoukkueiden uutena pääyhteistyökumppanina.

Jaetulle arvopohjalle rakentuvaa yhteistyötä tullaan toteuttamaan näyttävästi yhteisissä toimenpiteissä. Kumppanuus tulee jalkautumaan laajasti näkyvyyselementtien kautta muun muassa yhdistetyn maajoukkueiden kypärissä, päähineissä ja vaatteissa. Merkittävien näkyvyyselementtien lisäksi kumppanuus tulee näkymään vaikuttavasti myös viestinnällisesti ja markkinoinnillisesti.

DHL on maailmanlaajuisesti toimiva logistiikkakonserni. Alan kattavin palveluvalikoima ulottuu pakettien ja asiakirjojen pikakuljetuksista maantie-, lento- ja merirahtiin sekä verkkokauppa- ja toimitusketjuratkaisuihin. DHL:n palvelut tarjoavat luotettavat ja turvalliset yhteydet yritysten ja kuluttajien välille ja mahdollistavat kestävät globaalin kaupankäynnin tavaravirrat.

– DHL on maailman kansainvälisin yritys ja samalla vahva paikallinen toimija. Yrityksemme toiminnan tarkoitus on kiteytetty muotoon ”Connecting people, improving lives” ja näemme siinä vahvoja yhtäläisyyksiä uuteen yhteistyökumppaniimme Suomen Hiihtoliittoon, joka kokoaa yhteen lumilajien pariin niin kilpa- kuin kuntourheilijatkin. Tukemalla hiihtourheilua tuemme myös paikallista hyvinvointia ja yhteisöllisyyttä, DHL Global Forwardingin myyntijohtaja Antti Kautto kuvailee DHL-yhtiöiden näkemystä kumppanuudesta.

– Suomen Hiihtoliiton maajoukkueille on tärkeää liukas ja samalla luotettava liike. Kun tekniikka on hallussa, liike vie eteenpäin ja syntyy hyvää tulosta. Samaa voi sanoa uudesta kumppanistamme DHL:stä, jonka liiketoiminnassa luotettavuus ja lähetysten ripeä liikkuminen on avainasemassa. On hienoa päästä yhteistyöhön samanhenkisen, yhteiset pitkäntähtäimen tavoitteet sekä vahvan arvopohjan jakavan kumppanin kanssa”, iloitsee Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari-Pekka Jouppi.

Terttu Turkia
viestintäpäällikkö, DHL