Myydään: Pääpaikka Euroopan huipulla

Ole mukana mahdollistamassa suomalaisen mäkihypyn nousua huipulle!

Nappaa yrityksesi näköalapaikka Suomen mäkihyppymaajoukkueen pääyhteistyökumppanina ja tule osaksi eurooppalaista mäkihyppyperhettä.

Suomen mäkihyppymaajoukkue on yksi Suomen seuratuimmista maajoukkueista. Nuori miesten joukkue raivaa tietänsä kohti maailman kärkeä Antti Aallon ja Niko Kytösahon johdolla. Naisten kehittyvä ja tasavahva joukkue tekee määrätietoista nousua lajin huipulle ja luo latua naisten mäkihypylle Suomessa ja maailmalla. Menestymisen nälkä ja laadukas harjoittelu vievät Suomen joukkuetta vuosi vuodelta eteenpäin, kohti mäkihyppyeliittiä jossa Suomi on totuttu näkemään.

Mäkihyppymaajoukkueen eksklusiivinen pääsponsoripaikka on huikea tilaisuus yritykselle, joka hakee tunnettuutta kotimaan lisäksi Euroopassa: mäkihyppymaajoukkue tarjoaa poikkeuksellisen suuret näkyvyydet niin kotimaassa kuin kansainvälisestikin. Yli puolet maajoukkueen faneista tulee Euroopasta, jossa laji kerää kauden aikana 300 miljoonaa katsojaa TV:n ääreen. Mäkihyppy onkin ampumahiihdon ohella Euroopan suosituin talviurheilulaji.

300 miljoonaa

TV-katsojaa Euroopassa
/ kilpailukausi

TV-katsojaa Suomessa
/ kilpailu

1,3 miljoonaa

suomalaista seuraa mäkihyppyä aktiivisesti

Aito arvopohjainen kumppanuus

Mäkimaajoukkuekumppanuuden kivijalka rakentuu yhteisille arvoille ja tavoitteille. Merkittävän näkyvyyden lisäksi kumppanuutemme mahdollistaa yhteisten, arvopohjaisten sisältökokonaisuuksien rakentamisen, joiden avulla saavutamme aidosti kaikkia osapuolia palvelevia synergioita.

Yrityksesi näkyvyyden maksimoimista Euroopan laajuisesti, yhdessä rakennettua huippu-urheilun hurmiota sekä sosiaalisen vastuun kantoa tähtiurheilijoidemme urakehityksen mahdollistamiseksi – urheilijoiden, jotka puolestaan toimivat esikuvina nuorille tulevaisuuden lupauksillemme ja sitä kautta turvaavat koko lajin myönteisen kehityksen. Kysy lisää, kerromme mielellämme!

Jari-Pekka Jouppi
Kaupallinen johtaja