Yhdistetyn maajoukkue mukana kesä-GP:llä Oberstdorfissa ja Villachissa

© Flawia Krawczyk

Yhdistetyn kesä-GP käynnistyy tulevana viikonloppuna Saksan Oberwiesenthalista, josta kiertue jatkaa ensi viikolla Oberstdorfin kautta Itävallan Villachiin. Kesäkiertue koostuu tällä kaudella neljästä naisten ja neljästä miesten osakilpailusta. Lisäksi avausviikonloppuna kilpaillaan Mixed Team -kilpailu. Suomen joukkue osallistuu kesä-GP:ssä Oberstdorfin sekä Villachin kilpailuihin.

Yhdistetty

Yhdistetyn kesä-GP
Oberwiesenthal, Saksa 25.-27.8.2023 (ei suomalaisia mukana)
Oberstdorf, Saksa 29.-30.8.2023
Villach, Itävalta 1.-3.9.2023

Naiset
Minja Korhonen ja Heta Hirvonen

Miehet
Ilkka Herola, Eero Hirvonen, Arttu Mäkiaho, Otto Niittykoski, Jesse Pääkkönen ja Perttu Reponen

Medialle

Hiihtoliiton viestintätiimi hoitaa yhdistetyn kesä-GP:n Oberstdorfin kilpailujen viestinnän kotimaasta käsin. Syys-lokakuussa Hiihtoliiton viestintä on sopeuttamistoimenpiteiden takia lomautettuna. Tänä aikana mediayhteydenotot suoraan toiminnanjohtaja Ismo Hämäläiselle. Kisaviestintä jatkuu normaalisti marraskuussa maailmancup-kauden avauksesta Rukalta.

Liity Pohjoismaisten lajien Whatsapp-ryhmään, jossa viestitään pikaviestein maajoukkueiden toiminnasta ja jaetaan äänikommentteja urheilijoilta sekä valmentajilta kisaviikonlopun aikana.