Yhdistetyn ja mäkihypyn maailmancupit jatkuvat tulevana viikonloppuna

© NordicFocus

Yhdistetyn ja mäkihypyn maailmancupit jatkuvat tulevana viikonloppuna. Yhdistetyn maailmancup jatkuu miesten osalta Saksan Schonachissa. Kilpailuohjelmassa on kaksi kilpailua, jotka hypätään HS100-mäestä ja hiihtomatkana on 10 kilometriä.

Mäkihypyn miesten maailmancup jatkuu Yhdysvaltojen Lake Placidissa, jossa ohjelmassa on kaksi henkilökohtaista kilpailua sekä joukkuekilpailu HS128-mäessä. Lisäksi Saksan Klingenthalissa kilpaillaan kahdessa mäkihypyn Continental Cupin osakilpailussa HS140-mäessä.

Hiihtoliiton viestintätiimi hoitaa maailmancupin viestintää kotimaasta käsin. Viikonlopun kilpailujen viestintävastuussa on Sanni Koivuranta puh. +358 445483387, sanni.koivuranta@hiihtoliitto.fi. Liity Pohjoismaisten lajien WhatsApp-tiedotusryhmään, jossa viestitään pikaviestein maajoukkueiden toiminnasta ja jaetaan äänikommentteja urheilijoilta sekä valmentajilta kisaviikonlopun aikana.

Yhdistetty

Yhdistetyn maailmancup
Schonach, Saksa 10.-12.2.2023

Ilkka Herola, Eero Hirvonen, Arttu Mäkiaho, Perttu Reponen ja Waltteri Karhumaa