Wanhat Hiihtoveikot ja Hiihtosiskot ry:n vuositapaaminen lokakuussa Laajavuoressa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Wanhat Hiihtoveikot ja Hiihtosiskot ry:n perinteinen vuositapaaminen ja vuosikokous järjestetään to-pe 28.–29.10.2021 Jyväskylässä Laajavuoressa. Viime vuonna tapahtumaa ei koronan vuoksi voitu järjestää. Vuosikokous pidettiin 29. syyskuuta 2020 Laajavuoressa.

Vuositapaamista suunniteltiin pidettäväksi tulevan heinäkuun lopulla Valkeakoskella, mutta kesäteatteriesitysten peruunnuttua koronarajoitusten vuoksi tapahtuma päätettiin siirtää varapäiville lokakuulle.

Tapaamisen muisteluteemoina ovat Naganon olympiakisat 1998 ja Ramsaun MM-hiihdot 1999 sekä MM-ampumahiihto- ja -parakisat noina vuosina. Ohjelmassa on 28.10. Ilmavoimien soittokunnan konsertti Palokassa.

Wanhat Hiihtoveikot ja Hiihtosiskot ry:llä on Hiihtoliiton eri lajiryhmistä sekä ampumahiihtäjistä ja paralympiahiihtäjistä noin 150 jäsentä,

Yhdistyksen jäsenet (säännöt 3§): Yhdistyksen jäseniksi pääsevät hiihtolajien (maastohiihto, yhdistetty, mäki, alppilajit), ampumahiihdon ja parahiihdon entiset edustustason urheilijat, valmentajat, urheilujohtajat ja toimijat, jotka johtokunnan esityksestä vuosikokous hyväksyy. Käytännön alaikäraja on 50 vuotta.

Uusia jäseniä voi esittää kirjallisesti sihteerille vuosikokousta edeltävään johtokunnan kokoukseen 28.10. mennessä.

Vuosikokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset asiat. Yhdistyksen puheenjohtajana toimii Pekka Toivonen. Jäsenet saavat vuosikokoustiedotteen syyskuussa.

Terveisin,
Sihteeri Matti Harju

Teksti ja valokuva sihteeri Matti Harju. Kuva: Wanhat Hiihtoveikot ja Hiihtosiskot vuositapaamisessa Laajavuoressa 9.5.2019.