Vuokatin Aateli Racen ilmoittautuminen on käynnissä – ilmoittaudu maanantaihin 20.6. klo 16 mennessä

Juhannuksen jälkeisellä viikolla on jälleen luvassa hiihtäjien kesäkilpailu, Vuokatin Aateli Race, joka järjestetään jo 18. kerran. Yleisen sarjan kilpailun lisäksi kilpaillaan myös Junior & Hopeasompa Aateli Race.

Aateli Racen ilmoittautuminen on käynnissä. Ilmoittautuminen kilpailuihin on auki maanantaihin 20.6. klo 16 saakka. Kisaan ei ole ilmoittautumismaksua. Tarkistathan että lisenssi on voimassa kaudelle 2022-23, sillä uusi lisenssikausi alkoi 1.6.2022.

Ilmoittaudu mukaan ja lue lisää tapahtumasivuilta.

Vuokatin Hiihtoviikko tarjoilee Aateli Racen lisäksi kaksi kaikille avointa tilaisuutta. Torstaina 30.6. järjestetään Sponsorointikoulutus, jonka tulee vetämään Suomen Urheilumanagerit ry:n toiminnanjohtaja Jukka Virtanen. Sponsorointikoulutuksen lisäksi Suomen Urheilun Tukisäätiön Perttu Pajukoski tulee kertomaan Valmennusrahastosta.

Sponsorointikoulutus
Torstaina 30.6. klo 12-14
Vuokatti Sport, kokoustila Ilves
Koulutukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä. Mikäli osallistut tilaisuuteen etänä, ilmoittauduthan sähköpostitse viimeistään keskiviikkona 29.6. klo 16. Ilmoittautumiset osoitteeseen suvi.kainulainen@hiihtoliitto.fi. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki sähköpostiin.

Suomen Urheilun Tukisäätiön infotilaisuus Valmennusrahastosta
Torstaina 30.6. klo 16-17
Vuokatti Sport, kokoustila Ilves
Perttu Pajukoski Suomen Urheilun Tukisäätiöltä on myös tavattavissa torstaina aamupäivällä Vuokatti Sportilla.