Vuoden 2024 maastohiihdon Hopeasomman loppukilpailun järjestelyoikeudet haettavana

Vuoden 2024 maastohiihdon Hopeasomman loppukilpailulle haetaan uutta järjestäjää Ikaalisten Urheilijoiden luovuttua järjestelyoikeuksista. Järjestelyoikeudet ovat haettavissa 18.9.2022 asti. Hakemus voi olla vapaamuotoinen tai sen voi täyttää valmiille lomakkeelle täällä. Vapaamuotoiset hakemukset toimitetaan osoitteeseen larissa.erola@hiihtoliitto.fi.

Kisajärjestäjä (2–4 kisaorganisaation keskeistä henkilöä) velvoitetaan osallistumaan kisajärjestäjien koulutukseen, joka järjestetään lokakuun lopussa 2022. Kisajärjestäjän tulee kustantaa myös kisoille nimettävä TD koulutukseen.

Vuoden 2023 maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn Hopeasomman loppukilpailu järjestetään Lahden Hiihtoseuran isännöimänä Lahdessa.

Lisätietoja: Larissa Erola, larissa.erola@hiihtoliitto.fi.