Vuoden 2023 maastohiihdon Hopeasomman loppukilpailun järjestelyoikeudet haettavana

Vuoden 2023 maastohiihdon Hopeasomman loppukilpailulle haetaan nopealla aikataululla uutta järjestäjää. Ikaalisten Urheilijoille ja Jämin Jänteelle myönnettyjen kilpailujen puitteet eivät valmistu vielä vuodelle 2023. Näin ollen kisajärjestäjä vaihtuu ja järjestelyoikeudet ovat haettavissa 20.2.2022 asti. Hakemus voi olla vapaamuotoinen tai sen voi täyttää valmiille lomakkeelle täällä. Vapaamuotoiset hakemukset toimitetaan osoitteeseen larissa.erola@hiihtoliitto.fi.

Kisajärjestäjä (2–4 kisaorganisaation keskeistä henkilöä) velvoitetaan osallistumaan kisajärjestäjien koulutukseen, joka järjestetään ensi syksynä. Kisajärjestäjän tulee kustantaa myös kisoille nimettävä TD koulutukseen.

Lisätietoja: Larissa Erola, larissa.erola@hiihtoliitto.fi.