Viestinnän asiantuntija haussa Hiihtoliiton viestinnän tiimiin

Suomen Hiihtoliiton toimintaa ohjaa ajatus tuottaa Suomen kansalle unohtumattomia elämyksiä huippu-urheilumenestyksen kautta ja toimia merkittävänä kansan liikuttajana lumella. Toimintasektorimme ulottuvat ruohonjuuritason liikuttamisesta seuratoimintaan ja kansainvälisen tason huippu-urheiluun sekä kotimaan kilpailuihin ja tapahtumiin. Vahva kumppanitoiminta kietoutuu kaikille toiminnan tasoille.

Hyppää mukaan ladulle liikuttavaan ja vaikuttavaan Hiihtoliittoon

VIESTINNÄN ASIANTUNTIJAKSI

Viestintämme nojaa vahvasti toimintastrategiaamme. Viestinnän palvelu- ja asiakaslähtöistä tehtävää ohjaavat lisäksi vasta kirkastetut viestintä- ja brändistrategiat. Viestinnän avulla teemme näkyväksi ja kuuluvaksi toimintaamme, vahvistamme lajiemme vetovoimaa ja palvelemme hiihtoseuroja varmistaen hiihtolajien jatkumon pitkälle tulevaisuuteen.

Odotamme sinulta

• erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen kirjallista taitoa
  • soveltuvaa koulutusta sekä kokemusta viestinnän ja/tai urheilun alalta
  • digitaalisten alustojen ja työvälineiden tuntemusta (WP-verkkoalusta, tiedotejakelupalvelut, sosiaalisen median kanavat, Adobe Photoshop)
  • sisällöntuotannon osaamista niin teksti-, kuva- kuin videotuotannon muodossa
  • viestinnän mittaamisen osaamista
  • valmiutta ilta- ja viikonlopputöihin

Arvostamme

• vahvaa itsenäistä työotetta ja idearikkautta viestinnän tiimityöskentelyssä
  • vastuullisuusteemojen hallintaa
  • strategista viestinnän näkemystä

Tarjoamme

• tavoitteellisen työympäristön
  • merkityksellisen tehtävän liikunnan ja urheilun monipuolisella toiminnan kentällä
  • hybridityömallin toimistossa, etätöissä sekä ”hands-on” tapahtumien rajapinnassa

Hiihtoliitto on hiihtolajien kattojärjestö Suomessa. Hiihtoliittoon kuuluu noin 500 jäsenseuraa, joiden yhteenliittymänä sen tehtävä on edistää hiihtourheilua sekä kehittää hiihtolajeja Suomen kansan keskuudessa. Hiihtoliitto vastaa pohjoismaisten lajien, maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn, sekä alppilajien yhteyksistä Kansainväliseen hiihtoliittoon (FIS). Hiihtoliiton lajien huippu-urheilun maajoukkueisiin kuuluu lähes 100 urheilijaa.

Palkkaus: 2900-3300 € kokemuksen mukaan
Työn kesto: toistaiseksi voimassaoleva
Työaika: kokoaikainen 37,5h/vko
Aloitus: maaliskuu 2022 tai sopimuksen mukaan
Työpaikka: Hiihtoliiton toimistot Helsingissä ja Lahdessa, mahdollisuus hybridityöhön

Hae tehtävään lähettämällä vapaamuotoinen hakemus ja CV viestintäpäällikkö Soili Hirvoselle 6.2.2022 mennessä osoitteeseen soili.hirvonen@hiihtoliitto.fi
Lisätietoja tehtävästä antaa Soili Hirvonen puhelimitse 0400 837 583 ke 26.1. klo 14-15:30 ja pe 28.1. klo 8:30-10:00.