Startti Ladulle -kiertue pyörähtää taas käyntiin!

Maalis-huhtikuun vaihteessa järjestettävä Startti Ladulle -kiertue saapuu taas kuudelle paikkakunnalle tapaamaan seuroja. Tapaamiset ovat maksuttomia, matalan kynnyksen kohtaamisia, joissa seurat pääsevät keskustelemaan seuran nykytilanteesta sekä pohtimaan seuraavia kehitysaskeleita.

Viime syksyn tapaamisiin osallistuneet seurat saivat mukaansa kehittämissuunnitelman, jota käydään myös kevään tapaamisissa läpi. Mukaan kannattaa kuitenkin ehdottomasti lähteä, vaikka viime syksynä seurasi ei olisi ollutkaan mukana!

Mitä Startti Ladulle -tapaaminen tarjoaa? Konkreettisia keinoja uusien vapaaehtoisten löytämiseksi ja seuratoiminnan jatkumisen varmistamiseksi. Ja tietysti tärkeää verkostoitumista seurojen kesken!

Tapahtumapaikat ja ilmoittautuminen löytyy Hiihtoliiton nettisivuilta Seuratoiminnan ja Seurakehittämisen ladun alta sekä linkistä https://hiihtoliitto.fi/seuratoiminta/seurakehittamisen-latu/.

Tapahtumapaikkakunnat:

• Hämeenlinna 22.3.