Startex Oy jatkaa yhteistyötään Suomen Hiihtoliiton kanssa

© Jesse Väänänen

Monivuotinen yhteistyö maastohiihdon huoltotiimin ja Startex Oy:n välillä saa jatkoa kaudella 2023-2024, kun Startex jatkaa toimintaansa joukkueen suksivoitelun pääyhteistyökumppanina.

Yhteistyön avulla katetaan suuri määrä joukkueen tarvitsemasta voidemäärästä. Samalla Startex Oy saa työkaluja kehitystyöhönsä, kun maajoukkue testaa ja antaa palautetta tuotekehityksessä olevista voiteista.

– Olemme vahvasti mukana maastohiihtomaajoukkueen huoltoryhmän toiminnassa ja hyvin innokkaita tällaisesta yhteistyöstä. Yhteistyön avulla saamme näkyvyyttä tuotteillemme sekä haasteita kehittää niitä entistä paremmiksi. Myös FIS:n fluorilinjausten vuoksi odotamme innolla uutta ja uskomme, että tästä yhteistyöstä on meille hyötyä uusiin vaatimuksiin sopeuduttaessa, kertoo Startex Oy:n vienti- ja kilpailupäällikkö Harri Aaltonen.

– Olemme tyytyväisiä, että yhteistyö Startexin kanssa jatkuu. Hiihtoliiton A-maajoukkueen huoltoryhmä on aktiivisesti mukana ja apuna Start-voiteiden testaamisessa sekä kaupallisten tuotteiden että kehitysversioiden osalta. Pyrimme auttamaan Startexia parhaan kykymme mukaan ja antamaan sellaista maajoukkueen huoltoryhmän osaamista heidän käyttöönsä, jota Startex voi hyödyntää tuotekehityksessä. Yhteistyöllä on jo monivuotiset perinteet ja innolla jatkamme tätä heidän kanssaan, iloitsee maastohiihtomaajoukkueen huoltopäällikkö Matti Haavisto.

Lisätietoja:
Matti Haavisto