Seurawebinaari 17.2 – Seuratoiminnan ammattimaistuminen

Kaikille avoimet seurawebinaarit jatkuvat.

Ensi viikon torstaina seurawebinaarissa aiheena seuratoiminnan ammattimaistuminen sekä uudet varainhankintakeinot. Seuratoiminnan ammattimaistuminen -osuudessa tutustutaan toiminnanjohtajan ja päävalmentajan rooliin Kari-Pekka Seppäsen ja Kalmer Trammin johdolla. Seurakoordinaattorina vuoden vaihteessa Hiihtoliitossa aloittanut Kari-Pekka omaa aikaisempaa taustaa suunnistuksen ensimmäisenä päätoimisena toiminnanjohtajana. Webinaarissa kuullaankin ajatuksia niin toiminnanjohtajan roolista kuin esimerkkiä siitä miten palkkausprosessia voidaan viedä seurassa eteenpäin. Hieman toisenlaista ammattimaisuuden näkökulmaa saadaan, kun Kalmer tulee kertomaan omasta roolistaan Vantaan Hiihtoseuran päävalmentaja. Lisäksi webinaarin lopussa perehdytään uuteen Fair Donationin lahjoitusalustaan.

Torstaina 17.2. klo 17 järjestettävän webinaarin ilmoittautuminen auki Hiihtoliiton nettisivuilla seuratoiminnan alla!

Klikkaile itsesi mukaan, nähdään torstaina!❄️