Seurat esittelemässä seurayhteistyötä kestävyyslajien webinaarissa

Suomen Hiihtoliitto, Suomen Suunnistusliitto, Suomen Urheiluliitto sekä Suomen Ampumahiihtoliitto järjestävät yhteistyössä kestävyyslajien webinaarin 26.4.2022 klo 18-19:30. Ensimmäisessä yhteistyöwebinaarissa teemana on seurayhteistyön mallit. Seurayhteistyön malleihin tutustutaan seuraesimerkein, joita urheiluseurat ympäri Suomea ovat toteuttaneet. Seurayhteistyön esimerkkiseuroina ensi viikon tiistaina järjestettävässä webinaarissa ovat Tampereen Pyrintö, Espoon Suunta, Espoon Tapiot, Espoon Hiihtoseura, Orimattilan Jymy, Rastivarsat, Seinäjoen Seudun Urheilijat, Rasti-Jussit sekä Seinäjoen Hiihtoseura.

Mukana olevien liittojen tavoitteena on rohkaista samalla alueella toimivia seuroja tekemään yhteistyötä. Yhteistyötä voidaan toteuttaa esimerkiksi yhteisten leirien tai harjoitusten avulla. Lisäksi kestävyyslajien webinaari on verkostoitumistapahtuma, josta oma seurasi voi löytää yhteistyöseuran seuratoiminnan kehittämiseen.

lmoittautuminen 26.4.2022 klo 18-19:30 järjestettävään kestävyyslajien seurawebinaariin löytyy Suomispostista. Linkki ilmoittautumiseen: https://www.suomisport.fi/events/c350a913-7cde-4c5f-bd03-592302ecd51c