Seuramuutot tehtävä 31.5.2023 mennessä

Seuramuutot kaudelle 2023–2024 tulee tehdä toukokuun loppuun mennessä. Ilmoitusvelvollisuus ei koske tulevalla kaudella 16-vuotiaiden ja nuorempien sarjoissa kilpailevia, jotka voivat vaihtaa seuraa ko. ajankohdan jälkeenkin – kuitenkin ennen kauden ensimmäistä kilpailusuoritusta 31.12. mennessä. Kilpailija saa kaudella 1.6. – 31.5. edustaa lajikohtaisesti vain yhtä liiton jäsenseuraa.

Seuramuuton tekee kilpailijan uusi seura. Ilmoituksessa tulee ilmoittaa kilpailijan nimi sekä tieto uudesta ja entisestä seurasta. Ilmoituksessa tulee olla seuran virallinen allekirjoitus. Mukana tulee olla entisen seuran allekirjoittama (vapaamuotoinen) esteettömyystodistus. Seuramuutot esteettömyystodistuksin tulee olla kirjallisina Suomen Hiihtoliitossa 31.5.2023 mennessä osoitteella Valimotie 10, 00380 Helsinki tai larissa.erola(@)hiihtoliitto.fi.

Seuramuuttosäännöt löytyvät maastohiihdon kilpailusäännöistä (1.3.7 – 1.3.10).