Seuramuutot tehtävä 31.5.2021 mennessä

Seuramuutot kaudelle 2021–2022 tulee tehdä toukokuun loppuun mennessä. Tulevalla kaudella 16-vuotiaiden ja nuorempien sarjoissa kilpailevat voivat vaihtaa seuraa ko. ajankohdan jälkeen, kuitenkin ennen ensimmäistä kilpailusuoritusta. Kilpailija saa kaudella 1.6. – 31.5. edustaa vain yhtä liiton jäsenseuraa.

Seuramuuton tekee kilpailijan uusi seura. Ilmoituksessa tulee ilmoittaa kilpailijan nimi sekä tieto uudesta ja entisestä seurasta. Ilmoituksessa tulee olla seuran allekirjoitus. Mukana tulee olla entisen seuran allekirjoittama (vapaamuotoinen) esteettömyystodistus. Seuramuutot esteettömyystodistuksin tulee olla kirjallisina Suomen Hiihtoliitossa 31.5.2021 mennessä osoitteella Valimotie 10, 00380 Helsinki tai larissa.erola(@)hiihtoliitto.fi.

Seuramuuttosäännöt löytyvät maastohiihdon kilpailusäännöistä (1.3.7 – 1.3.9).