Seura- ja valmentajakerhon seminaarien ohjelmat

Seuraseminaari sekä valmentajakerhon seminaari pidetään molemmat Jyväskylässä 6-7.5.2022. Tapahtumat kokoavat Hiihtoliiton lajien toimijat yhteen kohtaamaan ja keskustelemaan. Seuraseminaari on seuratoiminnan yhteinen kouluttautumis- ja verkostoitumistapahtuma. Seminaarissa tuodaan esille ajankohtaisia aiheita esimerkiksi seuran johtamisen, valmennuksen ja nuorisotoiminnan näkökulmista. Ohjelmakokonaisuus sisältää niin toiminnallisia demoharjoituksia kuin myöskin hyviä keskusteluja sekä uusia tuttavuuksia. Perjantai-iltana ohjelmassa on gaalaillallinen, jonka yhteydessä palkitaan ansioituneita toimijoita eri kategorioissa. Maastohiihdon valmentajakerhon seminaari yhteistyössä ampumahiihdon kanssa toteutuu Seuraseminaarin yhteydessä. Perjantain ohjelma on tilaisuuksille yhteinen. Lauantaina valmentajakerholla luvassa esimerkiksi analysointia menneestä Olympiadista niin aikuisten kuin nuorten näkökulmasta ja suunnataan katseet tuleviin tavoitteisiin sekä toimenpiteisiin. Mukana ovat maajoukkueiden valmentajat.

Seminaarien alustavat ohjelmat on julkaistu ja luettavissa alla. Ilmoittaudu mukaan seminaareihin sunnuntai-iltaan 3.4.2022 mennessä.

Seuraseminaarin ohjelma (alustava)

Valmentajakerhon seminaarin ohjelma (alustava)