SEP Air yhdistetyn maajoukkueen yhteistyökumppaniksi

SEP Air ja Suomen Hiihtoliitto ovat allekirjoittaneet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen. SEP Air on sisäilman puhdistamiseen erikoistunut yritys, jonka tavoitteena on mahdollistaa puhtaampi, raikkaampi ja turvallisempi sisäilma mahdollisimman vaivattomasti.

Suomen yhdistetyn maajoukkue on yksi Suomen seuratuimmista joukkueista, ja näkyvyydet eri kanavissa ovat kovassa kasvussa. SEP Airilla onkin odotettu yhteistyön alkamista toden teolla.

”Odotamme innolla alkavaa yhteistyötä Suomen Hiihtoliiton ja yhdistetyn maajoukkueen kanssa. Meidänkin henkilöstöömme on iskenyt kunnon hiihtokuume ja fanitus yhteistyön aloittamisen johdosta”, kommentoi SEP Airin toimitusjohtaja Sampo Holm.

Yhteistyön myötä yhdistetyn maajoukkue saa käyttöönsä Wellisair-laitteet ja yhteistyö jalkautuu luontevasti joukkueen toimintaan.

”Meille on tärkeää, että Wellisair-teknologian avulla urheilijat pystyvät valmistautumaan kilpailuihin mahdollisimman terveinä ja hyväkuntoisina. Alkava yhteistyö perustuu aidosti synergiaetuun, jonka kautta urheilijoiden terveysturvallisuus paranee entisestään ja kasvava yrityksemme saa mukavasti lisää näkyvyyttä”, kommentoi Holm.

SEP Air on tervetullut lisä yhdistetyn joukkueen kumppaniverkostoon.

”Kilpailu kansainvälisillä kentillä on äärimmäisen kovaa ja meidän tehtävänä on varmistaa, että urheilijoillamme ovat asiat mahdollisimman hyvin. Sen vuoksi päädyimme yhteistyöhön Sep Airin kanssa. Yhdessä voimme taata maksimaalisen hyvät olosuhteet, kun urheilijat valmistautuvat suorituksiinsa”, toteaa Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari-Pekka Jouppi.

Sampo Holm, SEP Airin toimitusjohtaja, puh. 040 016 5323
Jari-Pekka Jouppi, Hiihtoliiton kaupallinen johtaja, puh. 040 0803713