Monipuolisen harjoittelun hyödyt valmennuksen ja kilpailun näkökulmasta – Katso tallenne webinaarista

”Urheiluseurojen pitäisi poistaa esteet, jotka estävät/vaikeuttavat useamman eri lajin kokeilun/harjoittelun lapsuusvaiheessa”

Kestävyyslajien yhteisessä seurawebinaarissa 25. lokakuuta tarkasteltiin monipuolisen harjoittelun hyötyjä valmennuksen ja kilpailun näkökulmasta. Viestiä monipuolisen harjoittelun puolesta olivat puhumassa kestävyysvalmentajat Ari Nummela ja Ilkka Jarva. Yllä oleva sitaatti on poimittu Arin esityksestä ja kuvastaa hyvin sitä ajatusmaailmaa, jonka soisi kantavan kestävyyslajien seurakentässä pidemmälle. Webinaarissa oli hienosti esityksiä seuraamassa yli 130 toimijaa, mutta jos esitykset jäivät kuulematta niin tallenne on katseltavissa täältä.

Hiihtoliitto, Suunnistusliitto, Ampumahiihtoliitto ja Urheiluliitto yhdessä kannustavat monipuoliseen harjoitteluun sekä kestävyyslajien yhteistyöhön. Kestävyyslajien yhteisiä seurawebinaareja on tarkoitus jatkaa keväisin ja syksyisin, mutta mistä haluaisitte kuulla lisää tämän aiheen tiimoilta. Vaikuta seuraavien kestävyyslajien webinaarien sisältöön kertomalla – Linkki: https://fi.surveymonkey.com/r/CRSXF3C