Mäkihypyn maailmancupit jatkuvat tulevana viikonloppuna Saksassa ja Itävallassa

© Barbieri/NordicFocus

Mäkihypyn maailmancup jatkuu viikonloppuna miesten osalta Saksan Oberstdorfissa ja naisten osalta Itävallan Hinzenbachissa. Miesten kilpailuohjelmassa Oberstdorfin lentomäessä (HS235) on yksi Super Team -joukkuekilpailu sekä kaksi henkilökohtaista kilpailua. Naiset puolestaan kilpailevat Hinzenbachin normaalimäessä (HS90) kaksi henkilökohtaista kilpailua.

Maastohiihdossa ja yhdistetyssä on maailmancupin osalta väliviikonloppu ja lajeissa kilpaillaan jälleen Salpausselällä 1.-3.3. Myöskään Continental Cupissa ei tulevana viikonloppuna nähdä suomalaisia.

Mäkihyppy

Mäkihypyn maailmancup
Oberstdorf, Saksa 22.-25.2.2024

Miehet
Niko Kytösaho, Eetu Nousiainen, Kasperi Valto

Hinzenbach, Itävalta 24.-25.2.2024

Naiset
Julia Kykkänen, Jenny Rautionaho

Mäkihypyn urheilijabiot

Medialle

Hiihtoliiton viestintätiimi hoitaa maailmancupin viestintää kotimaasta käsin. Viikonlopun viestintävastuussa on Sanni Leinonen, puh. 0445483387, sanni.leinonen@hiihtoliitto.fi. Liity Pohjoismaisten lajien WhatsApp -tiedotusryhmään, jossa viestitään pikaviestein maajoukkueiden toiminnasta ja jaetaan äänikommentteja urheilijoilta sekä valmentajilta kisaviikonlopun aikana.