Mäkihypyn maailmancup käynnistyy tulevana viikonloppuna

Mäkihypyn maailmancup alkaa tulevana viikonloppuna Puolan Wislasta. Viikonlopun kilpailuohjelmassa on kaksi naisten ja miesten henkilökohtaista kilpailua. Kilpailuviikonloppu käynnistyy perjantaina lauantain henkilökohtaisten kilpailujen karsinnoilla. Maailmancupin avauskilpailut hypätään Wislan HS134-mäestä muoviseen alastulorinteeseen.

Suomen miesten maajoukkueesta maailmancupin avauksessa puomilla ovat Antti Aalto, Niko Kytösaho, Eetu Nousiainen ja Vilho Palosaari. Naisten joukkueesta mukana nähdään Julia Kykkänen ja Jenny Rautionaho.

Hiihtoliiton viestintätiimi hoitaa maailmancupin viestintää kotimaasta käsin. Maailmancupin avauksen viestintävastuussa on viestintäasiantuntija Juhana Särkelä, puh. 050 365 3665, juhana.sarkela@hiihtoliitto.fi  Liity Pohjoismaisten lajien WhatsApp -tiedotusryhmään, jossa viestitään pikaviestein maajoukkueiden toiminnasta ja jaetaan äänikommentteja urheilijoilta sekä valmentajilta kisaviikonlopun aikana.

Mäkihyppy

Mäkihypyn maailmancup
Wisla, Puola 4.-6.11.2022

Naiset