Mäkihypyn kesä GP-sarja alkaa Puolasta – myös Suomessa kilpaillaan

© Lisa Gode

Tulevana viikonloppuna 16.-18.7. mäkikotkat pääsevät tositoimiin, kun Wislassa hypätään kesä GP:n ensimmäinen kilpailu. Perjantaina HS134 mäestä hypätään karsinta ja varsinaiset kilpailuhypyt nähdään lauantaina ja sunnuntaina. Naisen maajoukkueesta Wislassa hyppää Jenny Rautionaho sekä Julia Kykkänen. Miehistä mukana on koko maajoukkue.

Myös Suomessa päästään nauttimaan kilpailutunnelmasta, kun Puijolla hypätään sekä FIS Cup sekä Continental Cup. Naisten maajoukkue sekä nuorten maajoukkue nähdään kilpailemassa näissä kisoissa.

Kisaviestinnän kanavana toimii kaikille avoin WhatsApp-ryhmä. Liity ryhmään

Viikonlopun ajan viestinnästä vastaa Hiihtoliiton viestintäkoordinaattori Jenni Ahonen, +358 40 5249701, jenni.ahonen@hiihtoliitto.fi

Mäkihyppy

Miehet

Kesä GP – Wisla (POL) 16.-18.7.

Antti Aalto, Niko Kytösaho, Arttu Pohjola

Naiset

Kesä GP – Wisla (POL) 16.-18.7.

Julia Kykkänen, Jenny Rautionaho

FIS Cup – Kuopio 15.-16.7.

Susanna Forsström, Sofia Mattila, Julia Tervahartiala, Alva Thors, Julia Äikiä

Continental Cup – Kuopio 17.-18.7.

Susanna Forsström, Sofia Mattila, Julia Tervahartiala, Alva Thors, Julia Äikiä (mikäli Mattila, Thors ja Äikiä saavat FIS Cupista tarpeeksi pisteitä)

Nuoret

FIS Cup – Kuopio 15.-16.7.

Tuomas Kinnunen, Tomas Kuisma, Kasperi Valto, Vilho Palosaari

Continental Cup – Kuopio 17.-18.7.

FIS Cupin perusteella neljä parasta

Seuraa joukkuetta sosiaalisessa mediassa