Mäkihypyn kesä-GP käynnistyy Wislasta – mukana viisi suomalaista

Mäkihypyn kesä-GP alkaa tulevana viikonloppuna Puolan Wislasta. Viikonlopun kilpailuohjelmassa on kaksi naisten ja miesten henkilökohtaista kilpailua karsintoineen Wislan HS134-mäestä. Miesten maajoukkueesta mukana ovat Antti Aalto, Niko Kytösaho, Eetu Nousiainen ja Eetu Meriläinen. Naisten maajoukkueesta Wislassa hyppää Jenny Rautionaho.

Hiihtoliiton viestintätiimi hoitaa kesäkiertueen viestintää kotimaasta käsin. Heinäkuun kilpailujen viestintävastuussa on viestintäkoordinaattori Vilma Mäki, puh. 040 840 0148, vilma.maki@hiihtoliitto.fi. Liity Pohjoismaisten lajien WhatsApp -tiedotusryhmään,jossa viestitään pikaviestein maajoukkueiden toiminnasta ja jaetaan äänikommentteja urheilijoilta sekä valmentajilta kisaviikonlopun aikana.

Mäkihyppy

Mäkihypyn kesä-GP