Mäkihypyn kesä-GP jatkuu viikonloppuna Itävallan Hinzenbachissa – suomalaisia mukana myös Continental Cupissa

© Lisa Gode

Mäkihypyn kesä-GP jatkuu tulevana viikonloppuna Itävallan Hinzenbachissa. Viikonlopun kilpailuohjelmassa on sunnuntaina hypättävä miesten henkilökohtainen kilpailu Hinzenbachin HS90-mäestä. Kilpailun karsinta hypätään lauantaina. Miesten maajoukkueesta mukana ovat Antti Aalto, Niko Kytösaho, Eetu Nousiainen ja Vilho Palosaari.

Tulevana viikonloppuna kilpaillaan myös mäkihypyn Continental Cupissa Saksan Klingenthalissa. Kilpailuohjelma sisältää kaksi miesten henkilökohtaista kilpailua lauantaina ja sunnuntaina. Suomalaisista mukana ovat Kalle Heikkinen, Henri Kavilo, Eetu Meriläinen ja Arttu Pohjola.

Hiihtoliiton viestintätiimi hoitaa kesäkiertueen viestintää kotimaasta käsin. Kilpailujen viestintävastuussa on viestintäkoordinaattori Vilma Mäki, puh. 040 840 0148, vilma.maki@hiihtoliitto.fi. Liity Pohjoismaisten lajien WhatsApp -tiedotusryhmään, jossa viestitään pikaviestein maajoukkueiden toiminnasta ja jaetaan äänikommentteja urheilijoilta sekä valmentajilta kisaviikonlopun aikana.

Mäkihyppy

Mäkihypyn kesä-GP