Maastohiihdon sekä mäkihypyn ja yhdistetyn uudet johtoryhmät valittiin

Hiihtoliiton johtokunta valitsi tällä viikolla uudet johtoryhmät niin maastohiihtoon kuin mäkihyppyyn ja yhdistettyyn. Lajiryhmien johtoryhmien johtosäännön mukaan johtoryhmien tehtäviä ovat muun muassa tiedonvälitys seurojen, piirien ja liiton välillä, asiantuntijalausuntojen antaminen sekä lajiryhmän erilaisten toimintojen suunnittelu, ohjaus ja kehitys yhdessä liiton henkilökunnan kanssa.

Maastohiihdon johtoryhmään tuli yksi henkilövaihdos. Tuomo Kiviniemi jäi pois ryhmästä ja tilalle valittiin Mika Paananen. Paananen toimii seuratasolla Pihtiputaan Tuisku ry:n hiihtojaoston puheenjohtajana ja pääseura Pihtiputaan Tuiskun varapuheenjohtajana.

Myös mäkihypyn ja yhdistetyn johtoryhmään vaihtui yksi jäsen. Olli Muotka jättäytyi pois ryhmästä ja tilalle valittiin Janne Marvaila. Marvaila toimii Lahden Hiihtoseuran toiminnanjohtajana ja hän on toiminut aikoinaan mäkihypyn ja yhdistetyn lajipäällikkönä.

Maastohiihdon johtoryhmä 2022–2023

Sirpa Korkatti, puheenjohtaja