Maastohiihdon maailmancupia jatketaan viikonloppuna Ruotsin Falunissa

© NordicFocus

Maastohiihdon maailmancup jatkuu Ruotsin Falunissa tulevana viikonloppuna. Perjantaina vuorossa ovat naisten ja miesten 10 kilometrin perinteisen hiihtotavan väliaikalähtökilpailut. Lauantaina hiihdetään vapaan hiihtotavan sprintit ja sunnuntaina vuorossa on 4 x 5 kilometrin sekajoukkueviesti.

Hiihtoliiton viestintätiimi hoitaa maailmancupin viestintää kotimaasta käsin. Viikonlopun kilpailujen viestintävastuussa on Sanni Koivuranta puh. +358 445483387, sanni.koivuranta@hiihtoliitto.fi. Liity Pohjoismaisten lajien WhatsApp-tiedotusryhmään, jossa viestitään pikaviestein maajoukkueiden toiminnasta ja jaetaan äänikommentteja urheilijoilta sekä valmentajilta kisaviikonlopun aikana.

Maastohiihdon maailmancup
Falun 17.-19.3.2023

Naiset
Anni Alakoski, Anne Kyllönen, Jasmin Kähärä, Katri Lylynperä, Johanna Matintalo, Kerttu Niskanen, Vilma Nissinen, Tiia Olkkonen, Eveliina Piippo, Eevi-Inkeri Tossavainen