Latu lentoon -kiertue 2024 käynnistyy kesäkuussa Vuokatista

Latu lentoon -kiertue 2024 käynnistyy tänä vuonna kesäkuussa Vuokatista. Kiertue on yhteinen tapahtuma- ja harjoitusleirikokonaisuus koko mäkihypyn ja yhdistetyn lajiyhteisölle, aina junioreista maajoukkueurheilijoihin, huoltajista valmentajiin ja taustajoukoista tuomareihin. Latu lentoon -tapahtumia järjestetään tänä vuonna yhteensä kuudella paikkakunnalla. Kiertueen tarkoituksena on harjoitella useilla paikkakunnilla ja vahvistaa yhteistä tekemistä niin urheilijoiden kuin valmentajien kesken.

– Kausi 2023-2024 on hädin tuskin loppunut, kun nyt mietitään jo tulevaa kautta. Yhteisöllinen Latu lentoon -kiertue jatkuu kesäkuussa! Tänä vuonna leireillään yhteensä kuudella paikkakunnalla, viisi kertaa kesäkaudella ja kerran lumilla. Lapset ja nuoret pääsevät hyppäämään kavereidensa, vanhojen ja uusien, kanssa jälleen useista mäistä ja kokemaan hienoja hetkiä lajien parissa. Toivottavasti pääsemme harjoittelemaan hyvissä olosuhteissa ja saadaan mukaan myös uusia harrastajia sekä seuravalmentajia leireille mukaan. Innolla odotan tulevaa Latu Lentoon -kiertuetta, kertoo lajikoordinaattori Kimmo Yliriesto.

Latu lentoon -kiertue 2024

3-6.6. Vuokatti (ilmoittaudu mukaan tästä)
28-30.6. Joroinen
26-28.7. Kouvola
23-25.8. Jyväskylä
27-29.9. Lahti/Pajulahti (päätapahtuma)
20-23.11. Rovaniemi ensilumen leiri

Tapahtumien tarkemmat ohjelmat ja ilmoittautumisohjeet julkaistaan kevään ja alkukesän aikana.

Kimmo Yliriesto
puh. +358 45 2700333