Kestävyyslajien seurawebinaari 25.10. – Monipuolisen harjoittelun hyödyt valmennuksen ja kilpailun näkökulmasta

Useamman kestävyyslajin harrastaminen – onko se mahdollista? Hiihtoliitto, Suunnistusliitto, Urheiluliitto sekä Ampumahiihtoliitto järjestävät yhteistyössä kestävyyslajien seurawebinaarin tiistaina 25.10. klo 18–19.30. Webinaarin aiheena on monipuolisen harjoittelun hyödyt valmennuksen ja kilpailun näkökulmasta. Aihetta omilla puheenvuoroillaan ovat pohjustamassa kestävyysurheiluvalmentajat Ari Nummela ja Jonne Kähkönen. Liitot yhdessä kannustavat monipuoliseen harjoitteluun ja monilajiseen seurayhteistyöhön sen tukena. Tule kuulemaan monipuolisen harjoittelun hyödyistä! Tilaisuus on ilmainen ja sopii niin nuorille urheilijoille, vanhemmille, valmentajille kuin muillekin aiheesta kiinnostuneille.

Ilmoittaudu mukaan