Kansallista Hiihtopäivää vietetään 24. helmikuuta – tapahtumat innostavat liikkumaan ympäri Suomen

Kansallinen Hiihtopäivä tulee jälleen ja kannustaa suomalaisia liikkumaan jo kolmatta kertaa. Kansallista Hiihtopäivää vietetään 24.2.2024, jolloin järjestetään kymmenittäin tapahtumia ympäri Suomen.

Kansallinen hiihtopäivä haastaa kaikki ladulle lauantaina 24. helmikuuta. Lähde vauhdikkaalle hikilenkille lähiladulle, tee kokoperheen hiihtoretki lähilaavulle tai osallistu erilaisiin hiihtotapahtumiin ympäri Suomen. Tärkeintä on, että antaudut hiihdon hurmaan ja suuntaat ladulle! Jaa tunnelmasi somessa tunnisteella #kansallinenhiihtopäivä.

Seurat voivat ilmoittaa oman Kansallisen Hiihtopäivän tapahtumansa tapahtumakalenteriin. Alta löytyy ohjeistus, miten lisäät oman tapahtumasi kalenteriin.

Näin seurasi voi lisätä oman tapahtumansa Kansallisen Hiihtopäivän tapahtumakalenteriin:

• Tapahtumat syötetään täältä.
  • Syötä tapahtuman tiedot ja muista lisätä tapahtumallesi myös kuva.  Paina Tallenna tapahtuma.
  • Tapahtumat hyväksytään ja nostetaan manuaalisesti kampanjasivujen tapahtumaosioon.
  • Mikäli tapahtumien syöttämiseen liittyen on kysyttävää, ole suoraan yhteydessä petteri.tiainen(at)suomenlatu.fi tai puh. 0505566844.

Seurat saavat myös käyttöönsä materiaalipankin, josta löytyy materiaalia Kansallisen Hiihtopäivän viestintään. Materiaalipankkiin pääset tästä.