iDM on Suomen mäkihyppymaajoukkueiden uusi pääyhteistyökumppani

Suomen Hiihtoliitto ja itävaltalainen lämpöpumppujen valmistaja iDM ovat sopineet mittavan yhteistyösopimuksen. Sopimuksen myötä iDM:stä tulee Suomen mäkihyppymaajoukkueiden uusi pääyhteistyökumppani. Tehty sopimus on nelivuotinen. Molempien osapuolien tahtotilana on jatkaa sopimusta pitkäjänteisesti myös ensimmäisen sopimusperiodin jälkeen.

Keski-Euroopan markkinoilla toimiva itävaltalaisyritys haluaa olla tukemassa suomalaisten mäkihyppääjien matkaa kohti huippua.

– Suomella on pitkä ja menestyksekäs historia mäkihypyn parissa ja uutta nousua ollaan rakentamassa vahvasti. Uskomme, että tällä joukkueella on kaikki mahdollisuudet nostaa Suomi mukaan mäkihypyn kärkikaartiin. Odotamme innolla yhteistä menestyksekästä tulevaisuutta, toteaa iDM:n markkinointipäällikkö Christian Hutter

Strateginen urheilusponsorointi on merkittävä osa iDM:n markkinointistrategiaa ja tavoitteena on vahvistaa brändin tunnettuutta niin Itävallassa kuin laajemminkin kansainvälisesti.

–Urheilusponsorointi, erityisesti mäkihypyn parissa, auttaa meitä tuomaan brändiämme esiin otollisille kohderyhmille. Tavoitamme kumppanuuden kautta tehokkaasti Keski-Euroopan markkinoita, joilla haluamme kasvattaa tunnettuuttamme entisestään. Yhteistyökumppanuus Suomen mäkihyppymaajoukkueiden kanssa antaa luontevan ja myös tunnelatautuneen alustan tavoitteidemme saavuttamiselle. iDM:n energiaperhe on tässä kumppanuudessa täysillä mukana, kommentoi iDM:n toimistusjohtaja Hans-Jörg Hoheisel

Yhteinen tahtotila itävaltalaisyrityksen kanssa löytyi nopeasti.

– On hienoa saada suomalaisen mäkihypyn matkaan vahva tukija, jonka kanssa jaamme arvot ja yhteiset tavoitteet. Tavoitteiden saavuttaminen vaatii pitkäjänteistä ja säntillistä työtä. Yhteistyösopimus on taloudellisesti erittäin merkittävä ja sillä on suuri vaikutus maajoukkuetoiminnan toimintaedellytysten varmistamisessa, kommentoi Suomen Hiihtoliiton kaupallinen johtaja Jari-Pekka Jouppi.

Lisätietoja

iDM:n markkinointipäällikkö Christian Hutter on tavattavissa ja haastateltavissa huomisessa mäkihypyn mediatilaisuudessa VALO Hotel & Workissa.

Jari-Pekka Jouppi
Kaupallinen johtaja, Suomen Hiihtoliitto