Hiihtoliitto yhteistyöhön Järvileasing Oy:n kanssa

Suomen Hiihtoliitto on solminut kolmivuotisen leasingsopimuksen Järvileasing Oy:n kanssa. Yhteistyö kattaa kuljetuskaluston maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn maajoukkueiden käyttöön. Sopimuksella on sovittu yhteensä seitsemän eri kokoisen pakettiauton vuokrauksesta, joilla liikutetaan joukkueita sekä heidän varusteitaan.

Ratkaisuun päädyttiin kokonaistaloudellisesti edullisemman yhteistyömallin löytymisen kautta, koska matkustamiseen liittyvät kustannukset ovat vuoden sisällä nousseet erittäin voimakkaasti. Kaikkien kolmen lajin maajoukkueet matkustavat maailmancupkauden aikana reilut parikymmentä viikonloppua pääosin eri puolilla Eurooppaa. Matkakilometrejä kertyy yhteensä noin 25 000 autoa kohden. Luotettava ja turvallinen kalusto takaa joukkueiden sujuvan matkustamisen.

– Kolmivuotinen sopimus on meille tosi tärkeä. Luotettavuus, helppous ja vaivattomuus ovat niitä asioita, joita me arvostamme, toteaa Hiihtoliiton toiminnanjohtaja Ismo Hämäläinen.

– Pääsimme rahoittamaan Hiihtoliiton kalustotarpeita. Olemme nyt leasanneet Hiihtoliitolle kolme Sprintteriä ja neljä Vito tila-autoa, joilla kuljetetaan hiihtomaajoukkuetta, mäkijoukkuetta sekä yhdistetyn joukkuetta, kertoo Järvileasingin myyntitiimin esimies Tero Pulkkinen. Kiitämme Hiihtoliittoa luottamuksesta ja toivomme pitkää ja menestyksekästä yhteistyötä, lisää yrityksen toimitusjohtaja Petri Järvi.

Järvileasing on vuonna 2016 perustettu kotimainen leasingyhtiö, joka toimii valtakunnallisesti koko Suomessa, keskittyen laite-, kone- ja autorahoitukseen. Yritys työllistää reilut 40 henkilöä.