Hiihtoliitto nostaa seuratoimijoita koko tulevan kauden somessa – osallistu mukaan #munhiihtoseura

Elinvoimainen seuratoiminta on kaiken A ja O hiihtolajien tulevaisuuden kannalta. Haluammekin nostaa tämän kauden aikana seuroja esiin uudella tavalla sosiaalisen median kanavissamme. Nostamme joka viikko yhden seuran ja seurassa toimivan henkilön esille. Löytyykö seurastasi urheilija, valmentaja, huoltaja, seuratyöntekijä tai vapaaehtoinen, joka voisi vastata seuraaviin kysymyksiin:

• Minkä värinen sun hiihtoseura on?
  • Mitä sun hiihtoseura antaa sinulle?
  • Mikä on parasta hiihtoseurassasi?

Jos vastaus on kyllä, laita vastaukset ja kuva seuran harjoituksista tulemaan sähköpostilla: jenni.ahonen@hiihtoliitto.fi. Nostamme viikoittain yhden seuran esille Suomen Hiihtoliiton Instagramissa! Voitte myös oman seuranne somessa nostaa seuratoimintaa #munhiihtoseura. Nostamme viikoittain kyseisellä hästägillä tehtyjä postauksia myös Suomen Hiihtoliiton Instagramissa (@suomenhiihtoliitto).