Hiihtoliitto hakee Suomen hiihtomaajoukkueen voitelupäällikköä

Hyppää mukaan ladulle liikuttavaan ja vaikuttavaan Hiihtoliittoon!

Etsimme luotettavaa ja ammattitaitoista voitelupäällikköä vastaamaan Suomen hiihtomaajoukkueen voitelupäällikön tehtävästä. Suomen hiihtomaajoukkue on yksi Suomen menestyvimmistä maajoukkueista.

Odotamme sinulta

• Vankkaa ja monipuolista kokemusta suksihuollon töistä, tiimipelaajan luonnetta, hyviä vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta, vastuuntuntoa, sekä paineensietokykyä
  • Haluat mahdollistaa suomalaisen liikunnan ja urheilun tekijöiden onnistumisen

Tarjoamme

• Tavoitteellisen työympäristön
  • Mahdollisuuden kehittää osaamistasi dynaamisessa organisaatiossa
  • Merkityksellisen tehtävän liikunnan ja urheilun monipuolisella toimintakentällä

Palkkaus

Sopimuspalkka, joka sisältää yli-, lisä- ja sunnuntaityökorvaukset. Lisäksi työsuhteen ajalle kuuluu puhelinetu ja kannettava tietokone. Sopimuskauden ulkopuolella tehtävistä töistä maksetaan erillistä päiväkorvausta.

Työn kesto

Työsuhde on määräaikainen ja voimassa 31.3.2024 saakka. Määräaikaisen työsuhteen perusteena on maajoukkueen kilpailukausi ja tehtävän kiinteä liittyminen kilpailukauteen. Optio kilpailukaudelle 2024–2025 neuvotellaan 31.3.2024 mennessä.

Aloitus

1.10.2023

Hae tehtävään lähettämällä vapaamuotoinen hakemus, palkkatoiveineen 28.4.2023 mennessä s-postiosoitteeseen pauliina.brandt@hiihtoliitto.fi.

Hiihtoliitto on hiihtolajien kattojärjestö Suomessa. Hiihtoliittoon kuuluu noin 500 jäsenseuraa, joiden yhteenliittymänä sen tehtävä on edistää hiihtourheilua sekä kehittää hiihtolajeja Suomen kansan keskuudessa. Hiihtoliitto vastaa pohjoismaisten lajien, maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn, sekä alppilajien yhteyksistä Kansainväliseen hiihtoliittoon (FIS). Hiihtoliiton lajien huippu-urheilun maajoukkueisiin kuuluu lähes 100 urheilijaa.