Hiihtoliitto hakee suksihuoltajia Suomen hiihtomaajoukkueen huoltoryhmään

Hyppää mukaan ladulle liikuttavaan ja vaikuttavaan Hiihtoliittoon

Etsimme luotettavia ja ammattitaitoisia henkilöitä Suomen hiihtomaajoukkueen huoltoryhmään. Suksihuollon osaamisen lisäksi yhteistyö urheilijoiden, valmennuksen ja muun huoltoryhmän kanssa on erittäin keskeisessä roolissa.

Haettavana ovat seuraavat suksihuollon tehtävät:

• 3–5 kokoaikaista suksihuoltajan paikkaa ajalle 1.10.2023 – 31.3.2024
  • Suksihuoltajia maailmancup- ja muihin maajoukkueiden kilpailuohjelman mukaisiin kilpailuihin määräaikaisiin työsuhteisiin. Edellä mainittuihin tehtäviin kuuluva kilpailuohjelma suunnitellaan tapauskohtaisesti.
  • Suksihuoltajia määräaikaisiin työsuhteisiin mm. nuorten MM, PM, EYOF sekä Scandinavian cup kilpailuihin

Odotamme sinulta

• Suksihuollon laaja-alaista ja ajantasaista osaamista ja kokemusta, tiimipelaajan luonnetta, hyviä vuorovaikutustaitoja, oma-aloitteisuutta, vastuuntuntoa, sekä kykyä pärjätä hyvin myös paineen alaisena
  • Tehtäviin sisältyy myös suksitestausta, joten myös hiihtokyky katsotaan eduksi

Työtehtävät sisältävät

Suomen Hiihtoliitto ry:n määrittelemät huoltohenkilön työt

Tarjoamme

• Tavoitteellisen työympäristön
  • Mahdollisuuden kehittää osaamistasi dynaamisessa organisaatiossa
  • Äärimmäisen mielenkiintoisen näköalapaikan huippuhiihdon ytimessä

Palkkaus

Palkka on sopimuspalkka. Palkka sisältää yli-, lisä- ja sunnuntaityökorvaukset. Sopimuskauden ulkopuolella tehtävistä töistä maksetaan erillistä päiväkorvausta.

Työn kesto

Työsuhde on määräaikainen ja voimassa 1.10.2023 – 31.3.2024. Määräaikaisen työsuhteen perusteena on maajoukkueen kilpailukausi ja tehtävän kiinteä liittyminen kilpailukauteen. Optio kilpailukaudelle 2024–2025 neuvotellaan 31.3.2024 mennessä. Sopimuskauden ulkopuolella tehtävistä töistä maksetaan erillistä päiväkorvausta.

Hae tehtävään lähettämällä vapaamuotoinen hakemus 2.6.2023 mennessä s-postiosoitteeseen pauliina.brandt@hiihtoliitto.fi

Hiihtoliitto on hiihtolajien kattojärjestö Suomessa. Hiihtoliittoon kuuluu noin 500 jäsenseuraa, joiden yhteenliittymänä sen tehtävä on edistää hiihtourheilua sekä kehittää hiihtolajeja Suomen kansan keskuudessa. Hiihtoliitto vastaa pohjoismaisten lajien, maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn, sekä alppilajien yhteyksistä Kansainväliseen hiihtoliittoon (FIS). Hiihtoliiton lajien huippu-urheilun maajoukkueisiin kuuluu lähes 100 urheilijaa.