Haussa talouden moniosaaja osaksi Hiihtoliiton taloustiimiä

TALOUSASIANTUNTIJA

Etsimme talouden moniosaajaa osaksi Hiihtoliiton taloustiimiä sekä toiminnanjohtajan oikeaksi kädeksi. Talousasiantuntijan saappaiden täyttäminen edellyttää aikaisempaa kokemusta kirjanpidosta, ymmärrystä tilinpäätöksen laatimisen perusteista ja ennen kaikkea rohkeaa tarttumista työtehtäviin ja reipasta asennetta. Perusymmärrys palkanlaskennasta ja matkalaskuista katsotaan eduksi. Plussaa on myös, jos sinulla on aiempaa kokemusta avustuksista tai hankkeista.

Kaiken muun voimme opettaa ja perehdyttää.

Odotamme sinulta

• kokemusta taloushallinnon tehtävistä yritys- tai järjestömaailmassa
  • kokonaisvaltaista kirjanpidon ymmärrystä
  • aiempaa käyttökokemusta Netvisor -taloushallinnon ohjelmasta
  • MS-Officen ja etenkin Excelin perustason osaamista
  • paineensietokykyä ja omatoimisuutta
  • kykyä oman työn organisointiin ja sidosryhmien ja tiimien kanssa yhteistyössä toimimiseen
  • suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa

Työtehtävät sisältävät:

• kokonaisvastuun taloudesta
  • talousprosessien kehittämistä yhdessä taloustiimin ja johtoryhmän kanssa
  • talousarvioiden laatimista yhdessä johtoryhmän kanssa
  • budjetointia yhdessä tiimien ja toiminnanjohtajan kanssa
  • talousraportointia ja kassavirran ylläpitoa (ennusteet ja ennakointi)
  • kirjanpitoa ja tilinpäätöksen hoitamista
  • avustusten, hankkeiden ja tukien hakuprosesseja ja raportointia
  • palkanlaskennan sijaistamista
  • myyntilaskutusta ja ostoreskontran hoitamista yhdessä tiimin kanssa
  • MC- kisojen taloustoimiston hoitamista ja palkintorahojen maksatuksen koordinointityötä yhdessä tiimin kanssa

Tarjoamme

• tavoitteellisen työympäristön
  • merkityksellisen tehtävän liikunnan ja urheilun monipuolisella toiminnan kentällä
  • hybridityömallin toimistossa, etätöissä sekä ”hands-on” tapahtumien rajapinnassa
  • lounasedun ja kattavat työterveyspalvelut sekä vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen

Hiihtoliitto on hiihtolajien kattojärjestö Suomessa. Hiihtoliittoon kuuluu noin 450 jäsenseuraa, joiden yhteenliittymänä sen tehtävä on edistää hiihtourheilua sekä kehittää hiihtolajeja Suomen kansan keskuudessa. Hiihtoliitto vastaa pohjoismaisten lajien, maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn, sekä alppilajien yhteyksistä Kansainväliseen hiihtoliittoon (FIS). Hiihtoliiton lajien huippu-urheilun maajoukkueisiin kuuluu lähes 100 urheilijaa.

Palkkaus: kokemuksen mukaan
Työn kesto: toistaiseksi voimassa oleva
Työaika: kokoaikainen 37,5 h/vko
Aloitus: heti tai sopimuksen mukaan
Työpaikka: Hiihtoliiton toimisto Helsingissä, mahdollisuus hybridityöhön.

Hae tehtävään lähettämällä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen ja CV osoitteeseen pauliina.brandt(at)hiihtoliitto.fi