Seuraseminaari -Yhteinen latu kokoaa seuratoimijat yhteen Jyväskylään 6.-7.5.2022

Seuraseminaari -Yhteinen latu ja maastohiihdon valmentajakerhon seminaari 6.-7.5.2022 Jyväskylä, Scandic Laajavuori.

Seuraseminaari -Yhteinen latu järjestetään tänä keväänä 6.-7.5.2022 Jyväskylässä Scandic Laajavuoressa. Seuraseminaari kokoaa pitkästä aikaa yhteen Hiihtoliiton lajien seuratoimijat kohtaamaan ja keskustelemaan.

Seuraseminaari on seuratoiminnan yhteinen kouluttautumis- ja verkostoitumistapahtuma, jossa tuodaan esille ajankohtaisia aiheita esimerkiksi seuran johtamisen, valmennuksen ja nuorisotoiminnan näkökulmista. Seminaarin ohjelmakokonaisuus sisältää niin tiedon jakamista ja toiminnallisuutta kuin myöskin hyviä ja mielenkiintoisia keskusteluja sekä uusia tuttavuuksia seuratoiminnan parista. Perjantai-iltana Seuraseminaarin ohjelmassa on gaalaillallinen, jonka yhteydessä palkitaan eri kategorioissa ansioituneita seurojen parissa toimivia toimijoita.

Maastohiihdon valmentajakerhon seminaari yhteistyössä ampumahiihdon kanssa toteutuu Seuraseminaarin yhteydessä. Perjantain ohjelma on tilaisuuksille yhteinen. Lauantaina valmentajakerhon seminaarissa ohjelmassa on esimerkiksi menneen olympiadin analysointia niin aikuisten kuin nuorten näkökulmasta sekä tulevan kauden tavoitteiden ja toimenpiteiden tarkastelua. Mukana ohjelmassa ovat maajoukkueiden valmentajat.

Seminaarien tarkempi ohjelma julkaistaan myöhemmin.

Ilmoittautuminen molempiin seminaareihin löytyy Suomisportista.

Klikkaile itsesi mukaan, niin tavataan toukokuussa Jyväskylässä!