Talous- ja HR-koordinaattori haussa Hiihtoliiton taloustiimiin (vanhempainvapaan sijaisuus)

Hyppää mukaan ladulle liikuttavaan ja vaikuttavaan Hiihtoliittoon

TALOUS- JA HR-KOORDINAATTORIKSI (vanhempainvapaan sijaisuus)

Etsimme talouden ja henkilöstöhallinnon moniosaajaa osaksi kolmen hengen taloustiimiä. Tehtävä edellyttää aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä. Odotamme kokemusta taloushallinnon tehtävistä sekä työsuhdeasioiden hoidosta, minkä ohella työlainsäädännön tunteminen on tehtävässä eduksi. Toivomme, että olet toimintaotteeltasi tarkka ja vastuullinen. Tämä tehtävä on vanhempainvapaan sijaisuus ja kestoltaan vähintään 11 kuukauden mittainen. Koulutamme tehtävään.

Odotamme sinulta:

• Kokemusta taloushallinnon tehtävistä yritys- tai järjestömaailmassa
  • Kokemusta henkilöstöhallinnon tehtävistä
  • Kokemusta palkanlaskennasta
  • Kokonaisvaltaista ymmärrystä työsuhteen elinkaareen liittyvistä osa-alueista
  • Tehtävään soveltuvaa talousalan koulutusta (esim. HR-tradenomi)
  • Aiempaa käyttökokemusta Netvisorin tai Procountorin kaltaisesta taloushallinnon ohjelmasta
  • Erinomaisia atk-taitoja, mm. MS-Office- ja etenkin Excel-osaaminen

Työtehtävät sisältävät:

• Ostoreskontran ja myyntireskontran hallinnointi
  • Palkkioiden ja matkalaskujen hallinnointi
  • Koko työsuhteen elinkaareen liittyvät osa-alueet
  • Yhteistyö työterveyshuollon kanssa
  • Erilaiset hakemusten käsittelyt yhteistyötahoille kuten vakuutusyhtiöille sekä Kelaan
  • Erilaiset raportoinnit ulkopuolisille toimijoille kuten Tilastokeskukselle
  • Henkilöstöhallinnon kehittäminen yhdessä taloustiimin ja toiminnanjohtajan kanssa

Arvostamme:

• Kykyä hyödyntää reaaliaikaista tietoa
  • Ennakointikykyä ja sitä kautta suunnitelmallisuutta työssä
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja ja halua työskennellä osana tiimiä

Tarjoamme:

• Tavoitteellisen työympäristön
  • Merkityksellisen tehtävän liikunnan ja urheilun monipuolisella toiminnan kentällä
  • Hybridityömallin toimistossa, etätöissä sekä ”hands-on” tapahtumien rajapinnassa

Hiihtoliitto on hiihtolajien kattojärjestö Suomessa. Hiihtoliittoon kuuluu noin 500 jäsenseuraa, joiden yhteenliittymänä sen tehtävä on edistää hiihtourheilua sekä kehittää hiihtolajeja Suomen kansan keskuudessa. Hiihtoliitto vastaa pohjoismaisten lajien, maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn, sekä alppilajien yhteyksistä Kansainväliseen hiihtoliittoon (FIS). Hiihtoliiton lajien huippu-urheilun maajoukkueisiin kuuluu lähes 100 urheilijaa.

Palkkaus: 2700–3000 € kokemuksen mukaan
Työn kesto: määräaikainen sijaisuus vähintään tammikuuhun 2024 saakka

Työaika: kokoaikainen 37,5 h/vko
Aloitus: sopimuksen mukaan

Työpaikka: Hiihtoliiton toimistot Helsingissä ja Lahdessa, mahdollisuus hybridityöhön.

Hae tehtävään lähettämällä vapaamuotoinen hakemus ja CV Mia Junttilalle 12.2.2023 mennessä osoitteeseen mia.junttila@hiihtoliitto.fi