Kysely vuosina 2002-2009 syntyneille kilpahiihtäjille

Kansainvälinen hiihtoliitto, FIS, haluaa kuulla nuorten kilpahiihtäjien mielipiteitä erilaisista hiihtoon liittyvistä asioista. Vastaukset ja näkemykset auttavat FISiä arvioimaan lajin nykyistä tilaa nuorten hiihtäjien näkökulmasta. Kansainvälinen hiihtoliitto käsittelee vastauksia myös selvittäessään suuntaa, johon lajia lähdetään viemään tulevaisuudessa.

Ole osa kansainvälistä kyselyä, anna oma mielipiteesi, vaikuta ja auta päättäjiä! Kysely on englanniksi ja vastaamiseen menee noin 7 minuuttia. Kysely on täysin anonyymi. Vastaathan kyselyyn 30.4. mennessä.

Kyselyn tuloksia käsitellään maastohiihdon FIS-kokouksissa keväällä.

”Dear young skier,

International Ski Federation (FIS) is making a survey in several nations amongst your peers in order to get a better view of your thoughts about cross country skiing. These views help us, as FIS, to evaluate the current status as well as to determine the direction that cross country skiing should be taken to. The result of this survey will be revealed and shared in the FIS Congress meetings next May.

Your participation is completely anonymous. We thank you for your time and wish you a great spring time!”