Medialle

Yli 10 vuotta hiihtojuhlaa, tervetuloa paikan päälle!

Mediainfo

Maastohiihdon Suomen Cup kokoaa Suomen parhaimmiston kilpailemaan kotimaan kovimmille laduille. Siksi myös median edustajat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja sekä nostamaan esille kisakauden kuumimmat nimet sekä suurimmat yllättäjät.

Jokaisesta kisatapahtumasta tuotamme:

– Kilpailuennakot Suomen Cupin sosiaalisen median kanaviin
– Urheilijoiden haastatteluja Hiihtoliiton SoundCloud -kanavalle

Suomen Cupin media- ja viestintäpalveluista vastaa Suomen Hiihtoliitto.
Kilpailuissa on paikan päällä Hiihtoliiton viestinnän tekijä, jonka saa kiinni sähköpostitse vilma.maki@hiihtoliitto.fi tai puhelimitse Vilma Mäki  040 840 0148.

Mediainfo Taivalkosken osakilpailuun

Median työtila ja haastattelut

Mediatila sijaitsee Taivalvaaran monitoimitalon kuntosalissa. Sisäänkäynti hyppyrimäkien puoleiselta pitkältä sivulta. Mediatilassa on langaton nettiyhteys, ja tilasta löytyy paperiset lähtölistat sekä tulokset. Lisäksi tarjolla on kahvia ja pientä purtavaa. Median työtila on auki perjantaista sunnuntaihin klo 21 asti. Kisanjälkeiset haastattelut tehdään tuttuun tapaan mixed zonella.

Median akkreditointi ja Photo-liivit

Akkreditointikortin sekä muun mediamateriaalin saa kilpailukansliasta. Kanslia löytyy Taivalvaaran monitoimitalosta (hiihtostadionin vieressä oleva rakennus). Kanslia on kisa-alueella.

Kilpailukanslian aukioloajat:
Perjantai 18.11. klo 16.00–18.00
Lauantai 19.11. klo 8.00–15.00
Sunnuntai 20.11. klo 8.00–15.00

Photo-liivit löytyvät kilpailukansliasta, jonne ne myös palautetaan. Hiihtoliiton Photo-liivi tulee olla päällä kilpailualueella kuvattaessa. Ilman liiviä liikkuva kuvaaja voidaan poistaa työtehtävistä. Kuvaajat voivat liikkua kilpailulatujen ympäristössä melko vapaasti parhaaksi katsomilleen kuvauspaikoille, kunhan kilpailijoita ja televisiointia ei häiritä. Kuvaajien on noudatettava järjestäjän antamia ohjeita.

Pysäköinti kisa-alueella

Viestin liitteenä on pysäköintilappu, jonka voi tulostaa etukäteen mukaansa. Lisäksi pysäköintilapun saa tarvittaessa kilpailukansliasta, joka sijaitsee kisa-alueella. Mikäli saavut paikalle vasta lauantaina, vilauta lipunmyynnissä lehdistökorttia, niin pääset sisään kisa-alueelle. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä Taivalkosken median yhteyshenkilöön.

Muuta

Erillisiä ruoka-, kahvi- ja makkaralippuja ei ole. Median akkreditointikortilla saa purtavat ja juotavat alueen myyntipisteistä.

Petri Voutilainen, median yhteyshenkilö Taivalkosken kisaorganisaatiossa
puh. 040 533 9910, petri.voutilainen@taivalkoski.fi