Medialle

Yli 10 vuotta hiihtojuhlaa, tervetuloa paikan päälle!

Mediainfo

Maastohiihdon Suomen Cup kokoaa Suomen parhaimmiston kilpailemaan kotimaan kovimmille laduille. Siksi myös median edustajat ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja sekä nostamaan esille kisakauden kuumimmat nimet sekä suurimmat yllättäjät.

Jokaisesta kisatapahtumasta tuotamme

– Kilpailuennakot Suomen Cupin sosiaalisen median kanaviin
– Urheilijoiden haastatteluja Hiihtoliiton SoundCloud -kanavalle
– Valokuvia jokaisesta kilpailusta viestinnälliseen käyttöön

Tarkemmat kilpailukohtaiset mediaohjeet löytyvät sivun alaosasta.

Suomen Cupin media- ja viestintäpalveluista vastaa Suomen Hiihtoliitto.
Kilpailuissa on paikan päällä Hiihtoliiton viestinnän tekijä, jonka saa kiinni sähköpostitse suomencup@hiihtoliitto.fi tai puhelimitse Soili Hirvonen 0400 837 583.

Median akkreditointi on avoinna koko kauden ajan. Alla olevalla lomakkeella on mahdollista akkreditoitua talven jokaiseen kilpailuun.

Nimi(Pakollinen)
Tehtävä(Pakollinen)
Haen akkreditointia seuraaviin kilpailutapahtumiin

Vantaa

Median akkreditointi
Median akkreditoinnin deadline on 16.1.2022 yllä olevalla lomakkeella.

Median työtilat ja haastattelut
Median työtilat sijaitsevat Sotungin koululla hiihtostadionin läheisyydessä (osoite: Sotungintie 19, 01200 Vantaa). Käynti median tiloihin tapahtuu ainoastaan uimahallin puoleisista koulun länsipuolen ovista. Koululla toimii langaton verkko, ”Vantaa avoin”. Median työtiloissa on tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa.

Median työtilassa työskennellessä käytetään maskeja! Kaikki haastattelut tehdään mixed zonella.

Median akkreditointikortit ja Photo-liivit
Median akkreditointikortit ja Photo-liivit ovat noudettavissa Sotungin koululla sijaitsevasta median työtilasta. Hiihtoliiton Photo-liivi tulee olla päällä kilpailualueella kuvattaessa. Ilman liiviä liikkuva kuvaaja voidaan poistaa työtehtävistä.

Tiistaina 18.1. klo 15:30 – 21:30
Keskiviikkona 19.1. Klo 15.30 – 21:30

Pysäköinti
Kisa-alueelle ja pysäköintipaikoille on opastus Sotungintien puolelta.

Mediayhteydet
Kimmo Pekkanen (Vantaan Hiihtoseura), puh. 044 970 2455, kimmo.pekkanen@eduvantaa.fi
Soili Hirvonen, puh. 0400 837 583, suomencup@hiihtoliitto.fi

Imatra

Median akkreditointi
Median akkreditoinnin deadline on 15.12.2021 yllä olevalla lomakkeella.

Median työtilat ja haastattelut
Median työtilat sijaitsevat stadionilla pääkatsomon katetun katsomo-osan alla (kaarre; katso kartta kilpailukeskuksesta). Kaikki haastattelut tehdään mixed zonella.

Median työtilasta löytyvät käsiohjelmat, lähtölistat ja tulokset, maskeja sekä tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa.

Median työtilassa työskennellessä käytetään maskeja!

Median akkreditointikortit ja Photo-liivit
Median akkreditointikortit ovat noudettavissa kilpailukansliasta (Stadion, Ottelukatu 11).
Photo-liivit noudetaan median työtilasta (pääkatsomon katettu kaarre), ks. aukioloajat. Hiihtoliiton Photo-liivi tulee olla päällä kilpailualueella kuvattaessa. Ilman liiviä liikkuva kuvaaja, voidaan poistaa työtehtävistä.

Aukioloajat
Torstaina 6.1. 08:00 – 21:00 (infohenkilö paikalla klo 14-16)
Perjantaina 7.1. 08:00 – 14:00
Lauantaina 8.1. 09:00 – 19:00
Sunnuntaina 9.1. 08:00 – 14:00

Mediayhteydet
Imatran SM-hiihtojen media- ja viestintäpalveluista vastaa Soili Hirvonen, puh. 0400 837 583, suomencup@hiihtoliitto.fi

Taivalkoski

Media-akkteditointi ja Photo-liivit

Median akkreditointikortit sekä valokuvaajien Photo-liivit ovat noudettavissa perjantaista alkaen kilpailukansliasta. Kilpailukanslian löydät osoitteesta Hiihtokeskuksentie 4, 93400 Taivalkoski.

Kisa-alueelle sisään pääsee lehdistökortilla. Jos on ongelmia, ota yhteyttä Petri Voutilaiseen, puh. 040 5339910.

Median työtila on löytyy monitoimitalosta kuntosalissa. Sisäänkäynti on samasta ulko-ovesta kuin pukuhuoneisiin. Ovi löytyy hyppyrimäkien puoleiselta sivulta.

Perjantai 17.30–20.00
Lauantai 8.30 alkaen
Sunnuntai 8.30 alkaen

Pysäköinti

Kisa-alueelle ja pysäköintipaikoille on opastus.

Mediayhteydet

Taivalkosken osakilpailun media- ja viestintäpalvelusta vastaa Jenni Ahonen, puh. 040 5249701, suomencup@hiihtoliitto.fi

Vuokatti

Media-akkreditointi ja Photo-liivit

Median akkreditointikortit sekä valokuvaajien Photo-liivit ovat noudettavissa perjantaista alkaen kilpailukansliasta, joka sijaitsee Sokos Hotel Vuokatin vastaanottoaulassa.

Avoinna
Perjantaina 5.11. klo 16.00 – 20.00
Lauantaina 6.11. klo 08.00 – 10.00 ja 14.30 – 19.00
Sunnuntaina 7.11. klo 08.00 – 11.00

Pysäköinti

Kilpailualueelle ei pääse ajoneuvoilla. Medialle suositellaan pysäköintä Snowpoliksen pysäköintialueella, josta on kävely-yhteys kilpailualueelle. Niin pysäköintialueella kuin tienvarsilla on noudatettava tieliikennelakia.

Mediayhteydet

Vuokatin osakilpailun media- ja viestintäpalveluista vastaa Soili Hirvonen, puh. 0400 837 583, suomencup@hiihtoliitto.fi